آموزش اینستاگرام

آموزش نحوه ی کارکرد و ترفندهای اینستگرام

آموزش اینستاگرام

آموزش نحوه ی کارکرد و ترفندهای اینستگرام

آموزش اینستاگرام یک بلاگ برای آموزش ترفندهای راحت و مخفی اینستاگرام جهت رشد بهتر شماست

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید


داشتن تیک آبی در اینستاگرام و تایید اکانت اینستاگرام یکی از پاداش های بزرگی است که یک برند اینستاگرام می تواند کسب کند. گرفتن چک مارک آبی در اینستاگرام هرگز آسان‌تر نبوده است. و در اینستاگرام، هر کسی می تواند ادعای ساج آبی را داشته باشد.

هر برندی روش های خاصی برای به دست آوردن این علامت دارد و اصولی که باید برای به دست آوردن نشان آبی تحت این اصول رعایت شود. اگر شما یک سلبریتی یا یک برند جهانی هستید، دریافت برچسب تایید در اینستاگرام بسیار آسان است. . اما اگر فردی معمولی هستید و می‌خواهید این گرفتگی را تجربه کنید، کارتان کمی سخت‌تر از برندهای معروف و اینفلوئنسرهای اجتماعی است.

در این مقاله یک نمای کلی از تیک آبی و نحوه عبور از مراحل آن به شما ارائه می شود. بنابراین، مقاله کامل را بخوانید که راه ساده ای برای تأیید حساب اینستاگرام به شما نشان می دهد.

 

تایید اکانت اینستاگرام به چه معناست؟


یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شناسایی اکانت تایید شده اینستاگرام، نشان دادن علامت آبی رنگ در کنار نام حساب است. به عبارت ساده، هنگامی که حساب شما تأیید شد، حساب شما یک علامت آبی رنگ در کنار نام شما خواهد داشت.

این علامت آبی نشان می دهد که شما، فالوورها و فالوورهای شما افراد مشهور شادی در اینستاگرام هستید. سایر صفحاتی که تحت نام و نام تجاری شما اجرا می شوند، صفحات نامعتبر و جعلی هستند. در واقع علامت آبی اینستاگرام نشان می دهد که شما همانی هستید که ادعا می کنید هستید.

 

چرا باید اینستاگرام را برای تیک آبی اینستاگرام بررسی یا تایید کنم؟


نظر غالب این است که اکثر افراد اکانت اینستاگرام شما را چک می کنند و در کنار نام، شهرت و نماد اعتبار شما یک علامت تیک آبی دارند. این صفحه از شهرت بالایی برخوردار است).

طبق تایید اکانت اینستاگرام، کارشناسان اینستاگرام برای تایید این اکانت وقت گذاشته اند و مطمئن می شوند که دارنده اکانت همان شخصی است که ادعا می کنند. علاوه بر این، اکانت های تایید شده اینستاگرام دارای وضعیت ها و مزایای خاصی هستند که در زیر چند نمونه آورده شده است.

 

اولین نفری باشید که سعی می کند و اولین نفری باشید که از ویژگی های جدید اینستاگرام استفاده می کند.
اینستاگرام دارای ویژگی منحصر به فردی است که به شما این امکان را می دهد تا از تایید بالای این شبکه اجتماعی بهره مند شوید. اکثر افرادی که ویژگی‌های جدید را قبل از همه کاربران اینستاگرام دریافت کرده و آزمایش می‌کنند، کسانی هستند که دارای تیک آبی و تایید اینستاگرام هستند. این کار باعث جذابیت کسب و کار و پروفایل شما می شود و در نتیجه توجه بیشتری را به شما جلب می کند.

از سوء استفاده از برند خود جلوگیری کنید و اعتماد کاربران را به شما افزایش دهید.
میلیون‌ها حساب جعلی در این پلتفرم وجود دارد، بنابراین هر کسی می‌تواند به راحتی با کپی کردن استراتژی‌ها و سوء استفاده از نام تجاری شما، مشتریان را بدزدد. این امر در ابتدا باعث سردرگمی طرفداران و مشتریان می شود و این حالت سرگرمی آشفته منجر به تنفر و تنش نسبت به برند شما در بین کاربران می شود و در نتیجه کاربران می توانند تصمیم بگیرند که کدام یک از حساب های موجود در این شبکه اجتماعی متعلق به برند اصلی شما است. . نمی توانم حدس بزنم.

 

احراز هویت حساب شما ارزش اینستاگرام شما را افزایش می دهد.


احراز هویت اکانت اینستاگرام و گرفتن کد آبی کار ساده ای نیست، بنابراین کسانی که در اینستاگرام تایید شده اند جزو گروه خاصی هستند. به عنوان یک فرد ساده نمی توانید به راحتی حساب خود را چک کنید و چک آبی بگیرید. ، به عنوان یک مقدار برای هر حسابی که آن را دریافت می کند.

در نتیجه این افزایش ارزش، بازدید و فالوورهای شما افزایش می یابد و نام برند شما به عنوان یکی از برندهای خاص در دنیا شناخته می شود.

یک رهبر فکری برای پیروان و منتقدان باشید.
دلیل شماره یک اعتماد کاربران به محتوای پست شده در حساب کاربری خود، تگ تایید اینستاگرام است. این بدان معناست که شما به این محتوا به عنوان محتوای اصلی خود اعتماد دارید. شما منبع این مطالب خواهید بود.

بنابراین، پس از خرید فالوور اینستاگرام و لایسنس اکانت اینستاگرام خود، به راحتی می توانید شاهد افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام بدون هزینه بازدید از صفحه خود باشید. این عناصر بهینه سازی صفحات و کاربرگ های خود را برای شما آسان می کنند و به سرعت به اوج موفقیت می رسید.

 

بازدیدکنندگان حساب خود را افزایش دهید با خرید لایک ارزان و واقعی ایرانی اینستاگرام


پس از جستجوی هر کاربر، تمام حروف و ارقام بین کشوری با علامت های آبی رنگ ظاهر می شوند. یعنی وقتی کاربر جستجو می کند این یکی از اولین نتایجی است که کاربر می بیند. اگر شخصی در اینستاگرام جستجو می کند و حساب شما با معیارهای جستجوی آن شخص مطابقت دارد، قطعاً شما گزینه اصلی لیست هستید.

  • arash gity
  • ۰
  • ۰

مارتین فورد اعلام کرد مسابقه‌اش با سجاد غریبی لغو شده است. او گفت: طبیعتاً من بسیار ناامید هستم که مبارزه من با هالک ایرانی دیگه وجود نداره به ویژه با توجه به این که زمان زیادی را به برنامه تمرینی خود اختصاص دادم و هر کاری انجام می‌دادم تا مطمئن شوم در بهترین حالت ممکن قرار دارم.

 

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد بزودی با هم روبرو می شوند و این مسابقه یکی از مورد انتظارترین و هیجان انگیزترین مبارزات بوکس است که در آوریل پیش رو انجام خواهد شد.

با اعلام سازمان 《بوکس استار》مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد با تاریخ ۲آپریل بنا به دلایل نامشخص کنسل شد و به تاریخ ۳۰ آپریل (۱۰ اردیبهشت) موکول شد. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است .

 

 

www.kafeinsta.com

  • arash gity
  • ۰
  • ۰

چرا فالوورها در اینستاگرام مهم هستند؟


خرید فالوور در اینستاگرام به عنوان بهترین سرمایه گذاری بعدی شما. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، فرصت‌های زیادی را برای کسانی که می‌خواهند صدای خود را در رسانه‌های اجتماعی بالا ببرند، ارائه می‌کند. نرخ تعامل بالاتر از همیشه است و انتظار نمی رود به این زودی ها کاهش یابد. اگرچه ابتدا به عنوان یک نسخه اسنپ چت پذیرفته شد، اما اکنون اینستاگرام با رابطی که استانداردهای امروزی را به نمایش می‌گذارد، قلب مردم را تسخیر کرده است. ویژگی های زیادی ارائه می دهد که آن را از بقیه متمایز می کند. به حدی که این ویژگی های خلاقانه مورد توجه فیسبوک قرار گرفته است. به همین دلیل است که فیس بوک در سال 2012 اینستاگرام را خریداری کرد و اکنون یکی از زیرمجموعه های فیس بوک است. این یک سرمایه گذاری هوشمندانه بود. همانطور که می بینیم، فیس بوک با پلتفرم های مختلفی مانند اینستاگرام و واتس اپ همچنان در حال حفظ محبوبیت خود است.

درست مانند هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی، تعداد فالوورهای اینستاگرام شما را در اینستاگرام معنا می کند. اگر اکانت شما فالوورهای زیادی دارد، به مرور زمان راحت تر می توانید فالوورهای بیشتری به دست آورید. البته می توانید سعی کنید تعداد فالوورهای خود را به روش های ارگانیک افزایش دهید. نکات و راه های زیادی برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام وجود دارد. اگرچه آنها درست هستند، اما ممکن است زمانی برای موفقیت در تجربه رسانه های اجتماعی خود نداشته باشید. بنابراین در نظر گرفتن خرید فالوور ایده خوبی است و به عنوان یک تقویت سریع برای تعداد فالوورهای مورد نظر شما محسوب می شود.

 

 

دلایل اصلی خرید فالوور در اینستاگرام چیست؟

 


زمانی که ما در روزهای اولیه استفاده از رسانه های اجتماعی را شروع کردیم، فقط برای سرگرمی بود. با این حال، رسانه های اجتماعی دیگر فقط در مورد آن نیستند. امروزه می‌توانیم بسیاری از برندها، شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر را ببینیم که از رسانه‌های اجتماعی برای کسب سود استفاده می‌کنند. از آنجایی که اینستاگرام به یک پلتفرم محبوب تبدیل شده است، ما می توانیم آن را به عنوان انواع مختلف استفاده، چه برای مقاصد سرگرمی یا تجاری ببینیم.

اینستاگرام حتی اگر می‌خواهید از آن‌ها برای کسب درآمد و تبلیغ برند خود استفاده کنید، پروفایل‌های تجاری نیز ارائه می‌دهد. درست مانند یک حساب کاربری ساده، می توانید آن را به راحتی ایجاد و اجرا کنید. اینستاگرام با ارائه همان تجربه کاربری آسان از همه کاربران خود پشتیبانی می کند. پروفایل های تجاری عالی برای تبلیغ کار خود، و به عنوان یک پروفایل معمولی، می توانید برای آن فالوورهای واقعی در اینستاگرام داشته باشید.

 

اگر هدف شما کسب درآمد در اینستاگرام است، نیازی به داشتن پروفایل تجاری ندارید. شما همچنین می توانید با پروفایل شخصی خود تأثیرگذار باشید. از آنجایی که اینستاگرام محتوای کوتاهی مانند ویدیوهای کوتاه ارائه می دهد، تأثیر آن بر اینستاگرام نه سخت است و نه سرگرم کننده.

برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام، می توانید فالوورهای واقعی در اینستاگرام بخرید، مهم نیست که چه نوع پروفایلی دارید، هر فالوور در اینستاگرام مهم است. چه یک نام تجاری یا یک پروفایل تأثیرگذار، داشتن فالوور در اینستاگرام بسیار مهم است. اگر تصمیم به خرید فالوور در اینستاگرام دارید، می توانید به سرعت شروع به گسترش حساب خود کنید.

 

 

مزایای جذب فالوور در اینستاگرام


خرید فالوور واقعی در اینستاگرام باعث صرفه جویی در وقت شما برای افزایش اکانت می شود. ممکن است بخواهید این کار را به صورت ارگانیک انجام دهید. بهرحال همیشه این امکان پذیر نیست. فرض کنید یک مغازه سوغاتی باز کرده اید و می خواهید آن را تبلیغ کنید. اینستاگرام یک راه عالی برای انجام این کار است. با این حال شما برای این فروشگاه سرمایه گذاری زیادی کرده اید و می خواهید هر چه زودتر شروع به کسب درآمد کنید. اگر به طور ارگانیک سعی در به دست آوردن فالوور دارید، باید بین تمام کارهای خود مدتی روی آن سرمایه گذاری کنید. بنابراین خرید فالوور به شما کمک می کند.

 

 

 

به یاد داشته باشید که هنگام خرید فالوور در اینستاگرام، پروفایل شما باید عمومی باشد. اگر نمایه شما خصوصی است، توصیه می کنیم برای جذب فالوورهای خود آن را عمومی کنید. در صورت تمایل می توانید دوباره آن را خصوصی کنید. همچنین می توانید فالوورهای واقعی و فعالی را خریداری کنید که فالوورهای جعلی نیستند. با انتخاب یکی از بسته های فالوور ما بهترین فالوورهای بازار را بدست آورید.

همانطور که می بینید، بسیار ساده است. شما دنبال کنندگان خود را به موقع دریافت خواهید کرد. هنگامی که آنها را دریافت کردید، می توانید به سرعت شروع به افزایش حساب یا تجارت خود توسط فالوورهای جدید خود کنید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید. پس چرا دنبال کننده های اینستاگرام ما را امتحان نکنید، اگر فقط می خواهید به نحوه خرید فالوور در ربات اینستاگرام نگاهی بیندازید، فقط 50 فالوور بخرید تا آن را امتحان کنید.

 

منع : 

  • arash gity
  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید تعامل اینستاگرام خود را در سال 2022 افزایش دهید؟

 

 

 

برای شروع آماده اید؟ در اینجا 11 روش اثبات شده برای افزایش تعامل اینستاگرام خود در سال 2022 آورده شده است:

 

نحوه افزایش تعامل اینستاگرام در سال 2022

 

  1. با استفاده از استیکرهای استوری اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
  2. آب مناسب ایجاد و به اشتراک بگذارید
  3. گرافیک قابل فروش ایجاد کنید
  4. اطلاعات ارزشمند را در پست های چرخ فلک به اشتراک بگذارید
  5. دعوت به اقدام را در زیرنویس‌های خود قرار دهید
  6. بگذارید شخصیت شما در استوری های اینستاگرام بدرخشد
  7. میزبان یک هدیه وسوسه انگیز
  8. همکاری در حلقه های اینستاگرام
  9. به این فکر کنید که چه چیزی با افزودن استیکر به جامعه شما الهام می بخشد
  10. زمانی پست کنید که مخاطبان شما بیشتر درگیر آن هستند
  11. از برچسب های مرتبط استفاده کنید

 

 

شماره 1: با استفاده از استیکرهای استوری اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید


استیکرهای استوری اینستاگرام راهی عالی برای تشویق فالوورهای شما به تعامل با شما هستند، که به نوبه خود به ایجاد یک فالوور وفادار کمک می کند که با برند شما ارتباط برقرار کند.

در داستان‌ها، تعدادی برچسب سریع و آسان برای استفاده، مانند نظرسنجی، سؤال، شمارش معکوس، آزمون‌ها و نشانگرهای شکلک وجود دارد.

یکی از جذاب ترین کاربردهای استیکر اینستاگرام استوری استیکر سوال است.
استیکر سوال استوری اینستاگرام به شما امکان می دهد با فالوورهای خود گفتگوی مستقیم داشته باشید. می توانید از فالوورهای خود بخواهید در مورد یک موضوع خاص از شما سؤال بپرسند یا می توانید بحث را کاملاً باز کنید.

یکی از راه هایی که می توانید از استیکر استفاده کنید، میزبانی AMA (هر چیزی از من بپرسید) است.

روندی که در اوایل دهه 2000 در Reddit محبوب شد، به شدت به عرصه داستان سرایی اینستاگرام راه یافت.

از این که چقدر از این جعبه سوال کوچک و ساده درگیر خواهید شد شگفت زده خواهید شد. کاربران اینستاگرام دوست دارند احساس کنند بخشی از چیزی بزرگتر هستند. و باز کردن زمین برای پاسخ به سؤالات آنها راهی عالی برای انجام این کار است.

هنگامی که تمام سوالات را جمع آوری کردید، فراموش نکنید که برای پاسخ به آنها به داستان های خود بپرید.

هر بار که یکی از فالوورهای شما با یک استیکر ارتباط برقرار می کند، آن را درگیر می کند! پس چرا در استوری بعدی اینستاگرام خود روی استیکر ضربه نزنید؟

 

 

شماره 2: آب مناسب ایجاد و به اشتراک بگذارید


آب راهی به قلب هر کاربر است.

آنها بامزه، خلاق و قابل تشخیص هستند. و در سال 2022، اتصال همان جایی است که در آن قرار دارد.

به زبان ساده: کاربران اینستاگرام می خواهند احساس کنند دیده شده و شنیده می شوند.

و با میم مناسب، مخاطبان شما پست شما را لایک کرده، نظر داده و با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت.

صرف نظر از جایگاه یا صنعت شما، فرصت ایجاد یک میم وجود دارد.

می توانید از متن مارک دار و یک تصویر مرسوم که به صفحات محتوای شما متصل می شود، مانند ملانی لورن استفاده کنید:

متناوبا، یک منبع محتوای ایجاد شده توسط کاربر (UGC) که سازنده اصلی را به عنوان بعدا تأیید می کند:


چه کسی این میم را مجدداً در استوری اینستاگرام خود پست کند یا آن را برای یک دوست ارسال کند، هرچه تعداد افراد بیشتری پست شما را به اشتراک بگذارند، درگیرتر به نظر خواهید رسید.

از همین امروز شروع به برنامه ریزی میم های خود در اینستاگرام کنید!

برنامه زمانبندی رایگان اینستاگرام
به روز رسانی خود را بصری طراحی کنید، پست ها را برنامه ریزی کنید و تجزیه و تحلیل خود را به صورت رایگان با Later ساده کنید!

ثبت نام رایگان!

 

 

شماره 3: پست هایی با گرافیک بالا  و با  قابلیت ذخیره سازی ایجاد کنید


نقل قول ها، گرافیک ها و توییت های تکراری در همه جا در اینستاگرام وجود دارد - و برای ایجاد انگیزه تعامل عالی هستند.

متوجه خواهید شد که کاربران اینستاگرام دوست دارند نقل قول های مربوط به استوری های خود را به اشتراک بگذارند - به خصوص اگر آنها هم هیجان انگیز و هم زیبایی شناسی باشند.

یک روند اخیر استفاده مجدد از توییت ها برای پست های به روز رسانی اینستاگرام است. این نوع محتوا در اینستاگرام واقعا جذاب و پرطرفدار است. از قضا می دانیم.

مشابه ایجاد میم، این نوع گرافیک به منابع زیادی نیاز ندارد.

حتی اگر توییتر ندارید، قالب‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای شبیه‌سازی یک توییت استفاده کنید.

طراح یا نه، متوجه شدید!

 

شماره 4: اطلاعات ارزشمند را در پست های چرخ فلک به اشتراک بگذارید

 


پست چرخ فلک یک معدن طلای نامزدی است.

چرخ و فلک های اینستاگرام به شما این امکان را می دهند تا حداکثر 10 عکس، فیلم و متن گرافیکی را در یک پست با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

چه به اشتراک گذاری محتوای آموزشی باشد و چه حمایت از یک هدف اجتماعی، پست های چرخ و فلک که مقداری ارزش دارند می توانند به ذخیره و اشتراک گذاری کمک کنند.

در مورد آن فکر کنید: هر اسلاید در پست چرخ فلک فرصتی برای تشویق مشارکت است - این یک معامله 10 در 1 است.

 

شماره 5: یک فراخوان برای اقدام در زیرنویس خود قرار دهید


Call to action (CTA) همچنان در آزمون زمان ایستاده است.

گنجاندن CTA، یا بهتر است بگوییم، یک سوال مستقیم، در کپشن شما یک راه مطمئن برای درگیر شدن بیشتر با اینستاگرام است:

اما به یاد داشته باشید که یک سوال واقعی بپرسید.

شما نمی خواهید مخاطبان شما فکر کنند که این فقط یک تاکتیک مشارکت است. این چیز مهمی نیست.

به عنوان مثال، اگر یک سلفی به اشتراک می گذارید که از فالوورهای خود می پرسد غذای مورد علاقه آنها چیست، ممکن است به نظر برسد که خودتان به دنبال نظرات و نظرات هستید.

در حالی که اگر یک حکایت واقعی را به اشتراک بگذارید و آن را در مورد یک سوال مرتبط پیگیری کنید، جامعه شما به احتمال زیاد به نظرات شما پاسخ خواهد داد.

شما می توانید با سوالات خود خلاق باشید. شما می توانید برای مشاوره، توصیه ها (رستوران ها، v.) درخواست کنید.

 

شماره 6: اجازه دهید شخصیت شما در استوری های اینستاگرام بدرخشد


اگر می خواهید تعامل با جامعه خود را تشویق کنید، آوردن شخصیت خود به اینستاگرام مکانی عالی برای شروع است.

داستان ها قالب مناسبی برای تعاملات چت و غیررسمی هستند - یک حکایت شخصی را به اشتراک بگذارید، سؤال بپرسید و چهره خود را نشان دهید!

پادکست محبوب و اینفلوئنسر @lexniko اغلب در استوری های اینستاگرام خود می پرد تا مستقیماً با جامعه خود صحبت کند:

به طور مشابه، به عنوان یک حساب تجاری، تیم اجتماعی Later در داستان هایی با نکات یا محتوای پشت صحنه ظاهر می شود:

به عنوان یک برند، مهم است که گاهی صورت خود را نشان دهید. دنبال کنندگان شما می خواهند ببینند که شما چیزی بیش از یک لوگو هستید.

مردم وقتی می بینند که چهره ای در داستان های حساب برند ظاهر می شود، بیشتر درگیر می شوند.

اگر می خواهید استراتژی استوری اینستاگرام خود را به سطح بالاتری ببرید، سعی کنید از قبل برای آنها برنامه ریزی کنید.

با Later's Stories Scheduler، می توانید یک هفته کامل از استوری ها را به صورت یکجا آماده کنید.

زمانی را در روز به جمع‌آوری محتوا از داستان‌های فیلم اختصاص دهید - شاید این شما هستید که با دوربین در مورد فروش آتی یا پروژه پایانی صحبت می‌کنید.

بعد، داستان های خود را در Later Media Library آپلود کنید. می توانید به سرعت ویدیوهای خود را به ترتیب مناسب بکشید و رها کنید، اندازه آنها را تغییر دهید، پیوندها اضافه کنید و زمان ارسال را تعیین کنید.


برای داستان‌های بعدی GIF برنامه‌ریزی کنید
واقعاً به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است.

استوری های اینستاگرام خود را با همین امروز برنامه ریزی، برنامه ریزی و زمان بندی کنید - در همه برنامه های پولی موجود است.

استوری ها را در اینستاگرام برنامه ریزی کنید!
برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی استوری‌ها را در اینستاگرام به صورت بصری با بعد انجام دهید

اکنون ارتقا دهید!

 

 

شماره 7: میزبان یک هدیه وسوسه انگیز

 


همه چیزهای رایگان را دوست دارند. ما قوانینی را تعیین نمی کنیم.

و با این دانش، گنجاندن هدایا در استراتژی اینستاگرام خود منطقی است.

اما نه فقط یک هدیه

تا سال 2022، هدایا باید هدفمند شوند و مخاطبان فعلی و هدف شما و اعتبار برند شما را جذب کنند.

چه محصول، خدمات یا تجربه باشد، با پاداش مناسب، تعامل را انباشته خواهید کرد.


اگر هدف هدیه شما افزایش تعامل است، قالب الزامی ورود برچسب / دنبال کردن / اشتراک‌گذاری ممکن است بهترین باشد.

این یک راه ساده و واضح برای به دست آوردن تعداد زیادی تعامل در یک پست است.

 

 

# 8: در کویل اینستاگرام خود همکاری کنید

 

همکاری های اینستاگرام راه جدیدی برای افزایش تعامل در اینستاگرام - به ویژه در Reels است.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد از شخصی دعوت کنید تا در یک پست یا حلقه به‌روزرسانی همکاری کند تا بتواند محتوا را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارد.

اساساً می توانید به همراه یک کاربر اینستاگرامی دیگر مطالب ارسال کنید و پست در هر دو پروفایل شما ظاهر می شود.

به این ترتیب، می‌توانید دیدگاه‌ها، لایک‌ها و نظرات را به اشتراک بگذارید - به شما این امکان را می‌دهد تا از جوامع یکدیگر استفاده کنید و با آنها درگیر شوید.

 

شماره 9: در مورد آنچه که الهام بخش جامعه شما با برچسب "افزودن شما" فکر کنید


با نمایش برچسب خود، اکنون ساده تر از همیشه ایجاد یک چالش ویروسی با مخاطبان خود و فراتر از آن است.

از آخرین شکست درختکاری گرفته تا سازندگانی که کاربران را به اشتراک‌گذاری عکس‌های ناخوشایند دوران کودکی تشویق می‌کنند، برچسب Add Yours در حال حاضر موج‌های بزرگی ایجاد کرده است.

حتی یک فرد با اخلاق، یک رئیس اینستاگرام، شرکت می کند:

اگر شما یک برند سبک زندگی هستید، می توانید از مخاطبان خود بخواهید که روند طراحی خانه مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. اگر یک شرکت نظافت هستید، می توانید از فالوورهای خود بخواهید تا برنامه صبحگاهی خود را به اشتراک بگذارند.

یا اگر عکاس هستید، می توانید از مخاطبان خود بخواهید عکس های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

آسمان با این ویژگی مد روز جدید محدود است - می توانید از یک برچسب به صدها حساب جدید دسترسی پیدا کنید. در مورد مشارکت صحبت کنید.

 

 

شماره 10: زمانی که مخاطبان شما بیشترین مشارکت را دارند پست کنید

 


تبلیغات در زمانی که مخاطبان شما بیشتر درگیر هستند، یک تاکتیک عالی برای افزایش تعامل است.

پس چگونه متوجه می شوید که چه زمانی مخاطبان شما بیشتر درگیر هستند؟

می‌توانید به‌صورت دستی زمانی که در اینستاگرام تبلیغ می‌کنید، ردیابی کنید و عملکرد محتوای خود را در اکسل یا Google Doc در طول زمان ببینید.

با این حال، اگر می‌خواهید آزمایش‌ها را نادیده بگیرید، می‌توانید با ویژگی Later's Best Time to Post زندگی را آسان‌تر کنید:

این به طور خودکار زمان های تبلیغاتی برتر شما را بر اساس بهترین پست های ماه گذشته محاسبه می کند - تغییر بازی!

ویژگی زمان بعدی برای انتشار بعدی در همه برنامه های پولی موجود است. اکنون ارتقا دهید تا بهترین روزها و زمان‌ها را برای تعامل در اینستاگرام برای حداکثر تعامل بیابید.

بهترین زمان خود را برای ارسال پست پیدا کنید

با برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام در زمان‌های بهینه خود با Later، بیشتر درگیر پست‌های اینستاگرام شوید

اکنون ارتقا دهید!

 

 


شماره 11: از برچسب های مرتبط استفاده کنید

 


شرکت‌ها، قبل از هر چیز، یک تاکتیک ورود هستند - اما محدوده دسترسی بیشتر معمولاً برابر با سطوح بالاتر مشارکت است.

بدون شک هشتگ ها باید بخشی از استراتژی شما باشند.

در یک مطالعه اخیر، نتایج نشان داد که پست هایی با 30 هشتگ در اینستاگرام به طور متوسط ​​بالاترین نرخ تعامل را داشتند.


یک نمودار میله ای که تعداد اینستاگرام را در مقایسه با نرخ تعامل در هر به روز رسانی پست نشان می دهد
ترفندی برای تشویق به بیشترین مشارکت ممکن؟ اطمینان حاصل کنید که هشتگ های شما در جوامع تخصصی که با محتوای شما طنین انداز می شوند، قرار می گیرند.

نکته: از ابزار Later Hashtag Suggestion برای کمک به یافتن هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

 

 

در اینجا این است - 11 روش برای افزایش خلاقانه تعامل اینستاگرام خود.

دفعه بعد که در حال برنامه ریزی و برنامه ریزی استراتژی برای محتوای خود هستید، سعی کنید این نکات را در نظر بگیرید و یک تعامل متحرک را تماشا کنید!

 

 

  • arash gity
  • ۰
  • ۰

چگونه در استوری های اینستاگرام بازدید بیشتری داشته باشیم؟


در مورد استراتژی ها یا روش های شگفت انگیزی بحث کنید که مطمئناً به شما کمک می کند بازدیدهای بیشتری در استوری اینستاگرام داشته باشید و حساب اینستاگرام خود را افزایش دهید.

 

 

نوع متفاوتی از محتوا ایجاد کنید


یک تقویم ویرایشی برای برنامه ریزی داستان های شما ضروری است. این به کاربران کمک می کند زمان دقیق تماشای داستان را از شما بدانند. یکپارچگی در استوری های اینستاگرام ضروری است زیرا به شما کمک می کند بازدیدهای بیشتری در استوری های اینستاگرام داشته باشید.

 


از برچسب برای جذب مخاطب استفاده کنید


استفاده از استیکرها و اشتراک‌گذاری مخاطبان امری ضروری است، زیرا صرف پست کردن ویدیوها و پست‌ها به شما کمک نمی‌کند تا بازدیدهای بیشتری در استوری اینستاگرام داشته باشید. استیکرها طراحی داستان ها را می سازند و داستان های شما را جذاب تر از داستان های ساده می کنند.

 

انتشار پایگاه داده و اعلام نتایج


استخرهای تبلیغاتی بهترین ویژگی اینستاگرام برای مدیریت نبرد هستند. این امر باعث می شود کاربران برای دانستن نتیجه نبرد حیاتی باشند. طبق یک مطالعه، او متوجه شد که داستان‌های مربوط به استخرها نسبت به داستان‌های بدون استخر بازدید بیشتری دارند. بعد از استخرها نیز زمان و تاریخ نتیجه را مشخص کنید و نتیجه را نیز در زمان مناسب منتشر کنید. این موضوع برای مخاطب بسیار لذت بخش است.

 

 

حسادت به داستان ها


از مخاطبان خود بخواهید که شک و تردید خود را در مورد داستان های شما بپرسند. این روش مطمئنا به شما کمک می کند تا فالوورهای خود را افزایش دهید و بازدیدهای بیشتری از استوری های خود در اینستاگرام داشته باشید. لطفاً با پاسخ به سؤالات مطرح شده توسط مردم پاسخ دهید تا تأثیر عالی بگذارد.

Slider Emoji این یکی دیگر از ویژگی های عالی اینستاگرام برای استفاده از استوری های اینستاگرام است. این یک ویژگی شگفت انگیز برای دریافت پاسخ سریع از مخاطبان است.

 

 

ایجاد تبلیغات برای مدت زمان محدود


بهتر است بازدیدهای بیشتری در استوری های اینستاگرام به سرعت و بدون هزینه داشته باشید. می‌توانید تخفیف‌ها و پیشنهادها یا هدایای محصولات خود را در استوری اینستاگرام خود با برچسب تایمر محدود ارسال کنید. همچنین به شما کمک می کند تا فروش بیشتری را در کسب و کار خود به سرعت انجام دهید زیرا به دلیل زمان سنج، مخاطب فکر می کند که برای مدت زمان محدودی است و باید در اسرع وقت از مزایای آن بهره مند شود.

چگونه در ویدیوهای اینستاگرام بازدید بیشتری داشته باشیم؟


روش های زیر به شما کمک می کند تا به سرعت در ویدیوهای اینستاگرام بازدید بیشتری داشته باشید.

 

 

 

روی ویدیوی بازاریابی در اینستاگرام تمرکز کنید


دلیل اصلی اینکه مردم به دنبال بازدید از ویدیو هستند، دانستن نام برند در بین مردم است. اینستاگرام بهترین مکان برای بودن است. طبق تحقیقات، مشخص شده است که کاربری که می‌خواهد چیزی بخرد، ابتدا پروفایل شبکه‌های اجتماعی نام برند خاص را می‌بیند و ویدیوهای اینستاگرام در این راه بیشتر از عکس‌ها و رسانه‌های دیگر مفید هستند. بنابراین تمرکز بر بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام برای رشد تجارت و برند شما ضروری است.

 

 

از نسبت های مناسب برای ویدیوی اینستاگرام خود استفاده کنید


بسیاری از مردم در مورد ابعاد ویدیوی اینستاگرام اطلاعی ندارند. با این حال، دریافت بازدید از ویدیوهای اینستاگرام بسیار مهم است زیرا از ویدیویی که در آن چیزها به درستی قابل مشاهده نیستند استفاده نمی شود. سه نوع بعد در ویدیوهای اینستاگرام برای بازدید بیشتر وجود دارد. ابعاد مربع، عمودی و افقی است. ابعاد مربع و عمودی بهترین گزینه برای بازدید بیشتر در ویدیوهای اینستاگرام است و قطعا.

 

 

اندازه ها عبارتند از:

  • 1. بعد عمودی - نسبت 1080 * 1920 و نسبت ابعاد 9:16
  • 2. بعد چشم انداز - نسبت 1280 * 720 و نسبت ابعاد 16: 9
  • 3. ابعاد مربع - نسبت 1080 * 1080 و نسبت تصویر 1: 1

 

 

از بهترین زمان برای ارسال ویدیو استفاده کنید


اگر ویدیوها را در زمان مناسب پست نکنید، اکثر مخاطبان هرگز آن‌ها را بررسی نمی‌کنند زیرا در زمان مشخصی رایگان هستند. این ساده ترین روش برای به دست آوردن بازدید بیشتر از ویدیوهای اینستاگرام به سرعت و بدون هزینه است. طبق تحقیقات، بهترین زمان برای ارسال ویدیو از ساعت 10:00 تا 17:00 است، زیرا مردم معمولاً بین آن زمان که در تعطیلات ناهار هستند یا گوشی خود را برای تازه کردن بررسی می کنند، حساب های خود را چک می کنند.

 

 

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید


استفاده از هشتگ های مرتبط با ویدیو درست مانند تعریف دسته بندی ویدیو است. این باید انجام شود زیرا کاربران به راحتی ویدیوهای شما را در دسته ای که به دنبال آن هستند پیدا می کنند.

 

 

چگونه در IGTV اینستاگرام بازدیدهای بیشتری داشته باشیم


ما استراتژی‌های زیادی برای کمک به شما برای دریافت بازدیدهای بیشتر در IGTV اینستاگرام داشته‌ایم. در زیر به اشتراک گذاشته شده اند.

 

 

ویدیوهای IGTV خود را با داستان به اشتراک بگذارید


اشتراک گذاری ویدیوهای IGTV در استوری ها به شما کمک زیادی می کند تا بازدیدهای بیشتری از ویدیوهای IGTV در اینستاگرام داشته باشید. این به این دلیل است که ما به مخاطبان خود اطلاع می دهیم که ویدیوی جدید در IGTV منتشر شده است و در حال تست آن هستیم. تنها استثنا این است که مجبور نیستید ویدیو را بخرید. در عوض، ویدیو را مخفی کنید تا کنجکاوی مردم را تحریک کنید.

 

 

منشن در لایو اینستاگرام


گاهی اوقات ویدیوهای IGTV شما در حساب های دیگر گم می شوند زیرا اگر تعداد زیادی حساب را دنبال کنند. راه حل این کار لایو اینستاگرام است. جدیدترین ویدیوهای زنده IGTV خود را در اینستاگرام فهرست کنید تا به شما کمک کند بازدیدهای بیشتری از ویدیوهای IGTV در اینستاگرام داشته باشید.

 

 

از یک تصویر کوچک چشم نواز استفاده کنید


هیچ کس روی ویدیویی که تصویر کوچک آن ساده و معمولی است کلیک نمی کند. بنابراین، از تصویر کوچک جذاب و چشم نواز استفاده کنید تا به شما کمک کند بازدیدهای بیشتری از ویدیوهای IGTV داشته باشید.

 

 

با ترند به روز باشید


به روز ماندن در زمان یا روند یک امر ضروری است زیرا هیچ کس روند قدیمی را دوست ندارد. اگر از آهنگ های قدیمی استفاده می کنید، ممکن است همه از آنها لذت نبرند. به جای آهنگ های قدیمی و خسته کننده، سعی کنید آهنگ های جدید و جدید را در ویدیوهای خود قرار دهید تا مردم ویدیوها را بسیار دوست داشته باشند و آنها را در استوری های خود به اشتراک بگذارند.

  • arash gity
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • arash gity
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • arash gity